Ալավերդու համայնքապետարանին անհրաժեշտ է սոցիալական աշխատողի ժամանակավոր պաշտոնակատար՝ նախքան համայնքային ծառայության թափուր պաշտոնի զբաղեցման համար մրցույթի հայտարարումը.
Աշխատանքային պարտականություններ՝
☑Սոցիալական դեպքերի կառավարում և փաստաթղթավորում,
☑Ծրագրի շահառուների համար անհրաժեշտ տեղեկատվական նյութերի պատրաստում և տրամադրում,
☑ Ծրագրի շահառուների ուղղորդում այլ մասնագիտացված ծառայություններ կամ կազմակերպություններ՝ անհրաժեշտության դեպքում:
☑Սոցիալական հետազոտությունների իրականացում, կարիքների գնահատում, դեպքերի ուսումնասիրություններ, զեկույցների պատրաստում,
☑Աջակցություն կազմակերպության` ծառայությունների տրամադրմանն ուղղված ծրագրերի մշակմանն ու իրականցմանը։
☑Տնայցերի իրականացում, շահառուների ուղեկցում բժշկական և այլ նպատակային կառույցներ
✅Բարձրագույն կրթություն (նախապատվությունը՝ սոցիալական աշխատանք մասնագիտությամբ)
✅Կազմակերպչական, վերլուծական հմտություններ,
✅Խմբային աշխատանքի և ժամանակի կառավարման հմտություններ,
✅Համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն.
✅Ոլորտը կարգավորող օրենսդրության իմացություն
Դիմելու կարգը` բոլոր որակավորված և շահագրգիռ թեկնածուները պետք է Ալավերդու համայնքապետարան ներկայացնեն.
1. գրավոր դիմում` համայնքի ղեկավարի անունով,
2. մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետումը ներկայացնող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի` դիպլոմի /ների/, վկայականի /ների/ պատճենները,
Դիմում-հայտերի ընդունման վերջնաժամկետ՝ հուլիսի 25