Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդի համայնքի ղեկավարը  հայտարարում է  մրցույթ Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի  համայնքային  ծառայության հետևյալ թափուր պաշտոններնզբաղեցնելու համար.

 

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

ՀայաստանիՀանրապետությանԼոռումարզիԱլավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմիեկամուտներիհաշվառման, հավաքագրման, գույքիկառավարման, առևտրիևսպասարկմանբաժնիառաջատարմասնագետ(ծածկագիր` 31-7 )

ՀայաստանիՀանրապետությանԼոռումարզիԱլավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմիեկամուտներիհաշվառման, հավաքագրման, գույքիկառավարման, առևտրիևսպասարկմանբաժնիառաջատարմասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.

ը) մասնակցում է համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող համայնքային և պետական սեփականություն համարվող վարձակալությամբ տրամադրված հողերի, համայնքի սեփականություն համարվող վարձակալությամբ տրամադրված գույքի հաշվառմանը, ապահովում է վարձակալական վճարների գանձումը.

թ) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

ժ) իրականացնում է համայնքի բյուջեով նախատեսված եկամուտների գանձման աշխատանքներ.

ժա) Իրականացնում է գույքահարկի և հողի հարկի հաշվառման աշխատանքներ

ժբ )վարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գույքահարկի և հողի հարկի ծրագիրը,  լիազոր մարմինների (անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի և ՃՈ ) կողմից տրամադրված տեղեկությունների  հիման վրա բազայում կատարում է համապատասխան փոփոխությունները:

 ժգ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի համաձայնությամբ կամ հանձնարարությամբ մասնակցում է համապատասխան տեղական ինքնակառավարման մարմինների և այլ կազմակերպությունների կողմից կազմակերպվող քննարկումներին և այլ միջոցառումներին: 

ժդ) անհրաժեշտության դեպքում իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:

ժե) կատարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի վճարումների մուտքագրում փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի հաշվառման և հավաքագրման միասնական տեղեկատվական համակարգից (e-community.am) տեղեկանքների տրամադրում.

ժզ) աղբահանության հաշվառման ավտոմատացված ծրագրում կատարում է աղբահանության վճար վճարողների հաշվառում, նրանց կողմից վճարված աղբահանության վճարների մուտքագրում և փոփոխում.

ի) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

 իա) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն իրկատարած աշխատանքների մասին

 իբ) մասնակցում է քաղաքացիների դիմում-բողոքների սահմանված կարգով քննարկմանը.

 իգ) բաժնի պետին է ներկայացնում իր աշխատանքային ծրագրերը.

 իդ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի հանձնարարությամբ աշխատանքներ է իրականացնում տեղական բյուջեի ոչ հարկային եկամուտների հավաքագրմանը աջակցելու ուղղությամբ.

 իե) իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով  չսահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատար մասնագետն ունի օրենքով, իրավական այլ ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետ ( ծածկագիր` 31-8 )

 

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.
  ը) առաջարկություն է ներկայացնում բաժնի պետին համայնքի տարածքում տեղական հարհարկերը, տուրքերը և վճարները չվճարող անձանց նկատմամբ oրենքով սահմանված կարգով համապատասխան միջոցներ կիրառելու համար.

թ) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

ժ) իրականացնում է համայնքի բյուջեով նախատեսված եկամուտների գանձման աշխատանքներ.

ժա) Իրականացնում է գույքահարկի և հողի հարկի հաշվառման աշխատանքներ

 ժբ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է ավագանու նիստերին ներկայացվող գույքի կառավարման ոլորտի հետ կապված հարցերի նախագծերի նախապատրաստմանը.

ժգ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է ավագանու նիստերին ներկայացվող գույքի ամենամյա պարտադիր գույքագրման փաստաթղթերի հաստատման ավագանու որոշման, Գույքի կառավարման տարեկան ծրագրի հաստատման ավագանու որոշման նախագծերի նախապատրաստմանը.

ժդ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է  համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող հողերի նպատակային օգտագործման և հողօգտագործողների կողմից հողային օրենսդրության պահանջների պահպանման վերահսկմանը

ժե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է համայնքի վարչական տարածքում տեղադրված արտաքին գովազդի մակերեսների գույքագրման և հաշվառման աշխատանքներին .

ժզ )վարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գույքահարկի և հողի հարկի ծրագիրը,  լիազոր մարմինների (անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի և ՃՈ ) կողմից տրամադրված տեղեկությունների  հիման վրա բազայում կատարում է համապատասխան փոփոխությունները:

 ժէ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի համաձայնությամբ կամ հանձնարարությամբ մասնակցում է համապատասխան տեղական ինքնակառավարման մարմինների և այլ կազմակերպությունների կողմից կազմակերպվող քննարկումներին և այլ միջոցառումներին: 

 ժը) անհրաժեշտության դեպքում իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:

ի) կատարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի վճարումների մուտքագրում փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի հաշվառման և հավաքագրման միասնական տեղեկատվական համակարգից (e-community.am) տեղեկանքների տրամադրում.

իա) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

 իբ) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն

 իգ) մասնակցում է քաղաքացիների դիմում-բողոքների սահմանված կարգով քննարկմանը.

 իդ) բաժնի պետին է ներկայացնում իր աշխատանքային ծրագրերը.

 իե) իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով  չսահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատար մասնագետն ունի օրենքով, իրավական այլ ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետ ( ծածկագիր` 31-9 )

 

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.

ը) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

թ) մասնակցում է առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային ծառայությունների օբյեկտների հաշվառման աշխատանքներին, նախապատրաստում գործունեության կազմակերպման թույլտությունների որոշման նախագծերը.

ժ) առաջարկություն է ներկայացնում բաժնի պետին համայնքի տարածքում տեղական հարկերը, տուրքերը և վճարները չվճարող անձանց նկատմամբ oրենքով սահմանված կարգով համապատասխան միջոցներ կիրառելու համար.

 

ժա/ բաժնի պետի հանձնարարությամբ համայնքի տարածքում կատարում է ստուգումներ առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային ծառայության ոլորտների օբյեկտներում, արդյունքների մասին ներկայացնում է համապատասխան տեղեկատվություն.

 ժբ) մասնակցում է համայնքիկողմից  և համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպությունների կողմից իրականացվողծառայություններիդիմացկատարվողվճարներիդրույքաչափերիվերաբերյալորոշմաննախագծի նախապատրաստմանը
 ժգ)
մասնակցում է համայնքի առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային                                              ծառայությունների օբյեկտների հաշվառման աշխատանքներին, նախապատրաստում      գործունեության կազմակերպման թույլտվությունների որոշման նախագծերը.

ժդ)   բաժնի պետի հանձնարարությամբ պատրաստում և իրավաբանական ու ֆիզիկական անձանց է տրամադրում հարկային պարտավորությունների կատարման վերաբերյալ ծանուցագրեր.

Ժե) մասնակցում  է գովազդային վահանակների օգատագործման գործընթացի իրականացման և կարգավորման աշխատանքներին  .

ժզ/ բաժնիպետիհանձնարարությամբմասնակցումէբաժնիաշխատանքայինծրագրերիմշակմանը.

ժէ) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

ի) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն իր կատարած աշխատանքների մասին.

իա) իրականացնում  է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատարմասնագետնունիօրենքով, այլիրավականակտերովնախատեսվածայլիրավունքներևկրումէայդակտերովնախատեսվածպարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետը՝ 2024 թվականի սեպտեմբերի 05-ը : 

Մրցույթն սկսելու օրը, ժամը և վայրը՝ մրցույթը կկայանա 2024 թվականի սեպտեմբերի 20-ին՝ ժամը 11:00-ին, ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու համայնքապետարանի շենքում (հասցե՝ ՀՀ Լոռու մարզ, համայնք Ալավերդի, ԶորավարԱնդրանիկիփողոց, 8/1):

Նշված թափուր պաշտոնի համար փաստաթղթերի ներկայացման վայրը՝ ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու համայնքապետարանի աշխատակազմ  (հասցե՝ՀՀԼոռումարզ, համայնքԱլավերդի, ԶորավարԱնդրանիկիփողոց, 8/1 , հեռախոս՝ 0253 2 41 00 ) կամԼոռու մարզպետիաշխատակազիՏարածքայինկառավարմանևտեղականինքնակառավարմանհարցերիվարչություն (հասցե՝ՀՀԼոռումարզ, քաղաք Վանաձոր, Հայքի հրապարակ, հեռախոս՝ 0322 4-09-27), ժամը 10:00-ից 18:00, բացիշաբաթևկիրակիօրերից: 

Դիմող ՀՀ քաղաքացիները և ՀՀ-ում փախստականիկարգավիճակունեցողանձինքմրցույթինմասնակելուհամարպետքէներկայացնենհետևյալփաստաթղթերը՝

ա)գրավոր դիմում (տրվում է հանձնաժողովի անունով)՝ լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

բ) համայնքային ծառայության տվյալ պաշտոնի անձնագրով այդ պաշտոնն զբաղեցնելու համար քաղաքացու մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի` դիպլոմի (ների), վկայականի (ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճենները` բնօրինակների հետ միասին.

գ) հայտարարություն այն մասին, որ ինքը չի տառապում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2019 թվականի փետրվարի 15-ի թիվ 98-Ն որոշմամբ հաստատված ցանկում ընդգրկված հիվանդություններից որևէ մեկով, լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

դ) հայտարարություն այն մասին, որը ինքը դատական կարգով չի ճանաչվել անգործունակ կամ սահմանափակ գործունակ, լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

ե) «Համայնքային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 12–րդ հոդվածի «ե» կետի պահանջը բավարարելու նպատակով արական սեռի անձինք ներկայացնում են նաև զինգրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի պատճենները կամ համապատասխան տեղեկանք.

զ) մեկ լուսանկար (3x4 չափսի).

է) անձնագրի պատճենը:

   Փաստաթղթերը ներկայացվում են անձամբ:

Ներկայացվող   փաստաթղթերի  պատճենների հետ միասին անհրաժեշտ է ներկայացնել նաև դրանց բնօրինակները:   Ներկայացված փաստաթղթերի պատճենները ետ չեն վերադարձվում:

' /> Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդի համայնքի ղեկավարը  հայտարարում է  մրցույթ Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի  համայնքային  ծառայության հետևյալ թափուր պաշտոններնզբաղեցնելու համար.

 

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

ՀայաստանիՀանրապետությանԼոռումարզիԱլավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմիեկամուտներիհաշվառման, հավաքագրման, գույքիկառավարման, առևտրիևսպասարկմանբաժնիառաջատարմասնագետ(ծածկագիր` 31-7 )

ՀայաստանիՀանրապետությանԼոռումարզիԱլավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմիեկամուտներիհաշվառման, հավաքագրման, գույքիկառավարման, առևտրիևսպասարկմանբաժնիառաջատարմասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.

ը) մասնակցում է համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող համայնքային և պետական սեփականություն համարվող վարձակալությամբ տրամադրված հողերի, համայնքի սեփականություն համարվող վարձակալությամբ տրամադրված գույքի հաշվառմանը, ապահովում է վարձակալական վճարների գանձումը.

թ) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

ժ) իրականացնում է համայնքի բյուջեով նախատեսված եկամուտների գանձման աշխատանքներ.

ժա) Իրականացնում է գույքահարկի և հողի հարկի հաշվառման աշխատանքներ

ժբ )վարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գույքահարկի և հողի հարկի ծրագիրը,  լիազոր մարմինների (անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի և ՃՈ ) կողմից տրամադրված տեղեկությունների  հիման վրա բազայում կատարում է համապատասխան փոփոխությունները:

 ժգ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի համաձայնությամբ կամ հանձնարարությամբ մասնակցում է համապատասխան տեղական ինքնակառավարման մարմինների և այլ կազմակերպությունների կողմից կազմակերպվող քննարկումներին և այլ միջոցառումներին: 

ժդ) անհրաժեշտության դեպքում իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:

ժե) կատարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի վճարումների մուտքագրում փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի հաշվառման և հավաքագրման միասնական տեղեկատվական համակարգից (e-community.am) տեղեկանքների տրամադրում.

ժզ) աղբահանության հաշվառման ավտոմատացված ծրագրում կատարում է աղբահանության վճար վճարողների հաշվառում, նրանց կողմից վճարված աղբահանության վճարների մուտքագրում և փոփոխում.

ի) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

 իա) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն իրկատարած աշխատանքների մասին

 իբ) մասնակցում է քաղաքացիների դիմում-բողոքների սահմանված կարգով քննարկմանը.

 իգ) բաժնի պետին է ներկայացնում իր աշխատանքային ծրագրերը.

 իդ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի հանձնարարությամբ աշխատանքներ է իրականացնում տեղական բյուջեի ոչ հարկային եկամուտների հավաքագրմանը աջակցելու ուղղությամբ.

 իե) իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով  չսահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատար մասնագետն ունի օրենքով, իրավական այլ ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետ ( ծածկագիր` 31-8 )

 

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.
  ը) առաջարկություն է ներկայացնում բաժնի պետին համայնքի տարածքում տեղական հարհարկերը, տուրքերը և վճարները չվճարող անձանց նկատմամբ oրենքով սահմանված կարգով համապատասխան միջոցներ կիրառելու համար.

թ) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

ժ) իրականացնում է համայնքի բյուջեով նախատեսված եկամուտների գանձման աշխատանքներ.

ժա) Իրականացնում է գույքահարկի և հողի հարկի հաշվառման աշխատանքներ

 ժբ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է ավագանու նիստերին ներկայացվող գույքի կառավարման ոլորտի հետ կապված հարցերի նախագծերի նախապատրաստմանը.

ժգ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է ավագանու նիստերին ներկայացվող գույքի ամենամյա պարտադիր գույքագրման փաստաթղթերի հաստատման ավագանու որոշման, Գույքի կառավարման տարեկան ծրագրի հաստատման ավագանու որոշման նախագծերի նախապատրաստմանը.

ժդ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է  համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող հողերի նպատակային օգտագործման և հողօգտագործողների կողմից հողային օրենսդրության պահանջների պահպանման վերահսկմանը

ժե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է համայնքի վարչական տարածքում տեղադրված արտաքին գովազդի մակերեսների գույքագրման և հաշվառման աշխատանքներին .

ժզ )վարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գույքահարկի և հողի հարկի ծրագիրը,  լիազոր մարմինների (անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի և ՃՈ ) կողմից տրամադրված տեղեկությունների  հիման վրա բազայում կատարում է համապատասխան փոփոխությունները:

 ժէ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի համաձայնությամբ կամ հանձնարարությամբ մասնակցում է համապատասխան տեղական ինքնակառավարման մարմինների և այլ կազմակերպությունների կողմից կազմակերպվող քննարկումներին և այլ միջոցառումներին: 

 ժը) անհրաժեշտության դեպքում իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:

ի) կատարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի վճարումների մուտքագրում փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի հաշվառման և հավաքագրման միասնական տեղեկատվական համակարգից (e-community.am) տեղեկանքների տրամադրում.

իա) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

 իբ) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն

 իգ) մասնակցում է քաղաքացիների դիմում-բողոքների սահմանված կարգով քննարկմանը.

 իդ) բաժնի պետին է ներկայացնում իր աշխատանքային ծրագրերը.

 իե) իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով  չսահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատար մասնագետն ունի օրենքով, իրավական այլ ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետ ( ծածկագիր` 31-9 )

 

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.

ը) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

թ) մասնակցում է առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային ծառայությունների օբյեկտների հաշվառման աշխատանքներին, նախապատրաստում գործունեության կազմակերպման թույլտությունների որոշման նախագծերը.

ժ) առաջարկություն է ներկայացնում բաժնի պետին համայնքի տարածքում տեղական հարկերը, տուրքերը և վճարները չվճարող անձանց նկատմամբ oրենքով սահմանված կարգով համապատասխան միջոցներ կիրառելու համար.

 

ժա/ բաժնի պետի հանձնարարությամբ համայնքի տարածքում կատարում է ստուգումներ առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային ծառայության ոլորտների օբյեկտներում, արդյունքների մասին ներկայացնում է համապատասխան տեղեկատվություն.

 ժբ) մասնակցում է համայնքիկողմից  և համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպությունների կողմից իրականացվողծառայություններիդիմացկատարվողվճարներիդրույքաչափերիվերաբերյալորոշմաննախագծի նախապատրաստմանը
 ժգ)
մասնակցում է համայնքի առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային                                              ծառայությունների օբյեկտների հաշվառման աշխատանքներին, նախապատրաստում      գործունեության կազմակերպման թույլտվությունների որոշման նախագծերը.

ժդ)   բաժնի պետի հանձնարարությամբ պատրաստում և իրավաբանական ու ֆիզիկական անձանց է տրամադրում հարկային պարտավորությունների կատարման վերաբերյալ ծանուցագրեր.

Ժե) մասնակցում  է գովազդային վահանակների օգատագործման գործընթացի իրականացման և կարգավորման աշխատանքներին  .

ժզ/ բաժնիպետիհանձնարարությամբմասնակցումէբաժնիաշխատանքայինծրագրերիմշակմանը.

ժէ) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

ի) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն իր կատարած աշխատանքների մասին.

իա) իրականացնում  է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատարմասնագետնունիօրենքով, այլիրավականակտերովնախատեսվածայլիրավունքներևկրումէայդակտերովնախատեսվածպարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետը՝ 2024 թվականի սեպտեմբերի 05-ը : 

Մրցույթն սկսելու օրը, ժամը և վայրը՝ մրցույթը կկայանա 2024 թվականի սեպտեմբերի 20-ին՝ ժամը 11:00-ին, ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու համայնքապետարանի շենքում (հասցե՝ ՀՀ Լոռու մարզ, համայնք Ալավերդի, ԶորավարԱնդրանիկիփողոց, 8/1):

Նշված թափուր պաշտոնի համար փաստաթղթերի ներկայացման վայրը՝ ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու համայնքապետարանի աշխատակազմ  (հասցե՝ՀՀԼոռումարզ, համայնքԱլավերդի, ԶորավարԱնդրանիկիփողոց, 8/1 , հեռախոս՝ 0253 2 41 00 ) կամԼոռու մարզպետիաշխատակազիՏարածքայինկառավարմանևտեղականինքնակառավարմանհարցերիվարչություն (հասցե՝ՀՀԼոռումարզ, քաղաք Վանաձոր, Հայքի հրապարակ, հեռախոս՝ 0322 4-09-27), ժամը 10:00-ից 18:00, բացիշաբաթևկիրակիօրերից: 

Դիմող ՀՀ քաղաքացիները և ՀՀ-ում փախստականիկարգավիճակունեցողանձինքմրցույթինմասնակելուհամարպետքէներկայացնենհետևյալփաստաթղթերը՝

ա)գրավոր դիմում (տրվում է հանձնաժողովի անունով)՝ լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

բ) համայնքային ծառայության տվյալ պաշտոնի անձնագրով այդ պաշտոնն զբաղեցնելու համար քաղաքացու մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի` դիպլոմի (ների), վկայականի (ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճենները` բնօրինակների հետ միասին.

գ) հայտարարություն այն մասին, որ ինքը չի տառապում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2019 թվականի փետրվարի 15-ի թիվ 98-Ն որոշմամբ հաստատված ցանկում ընդգրկված հիվանդություններից որևէ մեկով, լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

դ) հայտարարություն այն մասին, որը ինքը դատական կարգով չի ճանաչվել անգործունակ կամ սահմանափակ գործունակ, լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

ե) «Համայնքային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 12–րդ հոդվածի «ե» կետի պահանջը բավարարելու նպատակով արական սեռի անձինք ներկայացնում են նաև զինգրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի պատճենները կամ համապատասխան տեղեկանք.

զ) մեկ լուսանկար (3x4 չափսի).

է) անձնագրի պատճենը:

   Փաստաթղթերը ներկայացվում են անձամբ:

Ներկայացվող   փաստաթղթերի  պատճենների հետ միասին անհրաժեշտ է ներկայացնել նաև դրանց բնօրինակները:   Ներկայացված փաստաթղթերի պատճենները ետ չեն վերադարձվում:

' />
Այսօր: Կիրակի, 1 Սեպտեմբերի 2024թ.
Ալավերդու համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 1
ՀՀ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԱԼԱՎԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔ
ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
Հ Ա Յ Տ Ա Ր Ա Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
2024,Օգոստոս 29 - Սեպտեմբեր 25
Հ Ա Յ Տ Ա Ր Ա Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
2024,Օգոստոս 29 - Սեպտեմբեր 26
Հ Ա Յ Տ Ա Ր Ա Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
2024,Օգոստոս 29 - Սեպտեմբեր 26
ՀՀ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԱԼԱՎԵՐԴՈՒ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ԹԱՓՈՒՐ ՊԱՇՏՈՆՆ ԶԲԱՂԵՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՄՐՑՈՒՅԹ ԱՆՑԿԱՑՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
2024,Օգոստոս 20 - Սեպտեմբեր 5
ՀՀ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԱԼԱՎԵՐԴՈՒ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ԹԱՓՈՒՐ ՊԱՇՏՈՆՆ ԶԲԱՂԵՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՄՐՑՈՒՅԹ ԱՆՑԿԱՑՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
2024,Օգոստոս 20 - Սեպտեմբեր 5
Ալավերդու համայնքապետարանին անհրաժեշտ է աշխատակից
2024,Օգոստոս 14 - Սեպտեմբեր 14
Ագրոպարենային ոլորտի սարքավորումների լիզինգի աջակցության ծրագրի վերաբերյալ
2024,Հուլիս 16 - Սեպտեմբեր 16
Երեխա ունեցող ընտանիքների բնակարանային ապահովության պետական աջակցության ծրագրի մասին
2024,Մարտ 22 - Դեկտեմբեր 30
ԱԼԱՎԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ 2023թ. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 26-ԻՆ ԺԱՄԸ 15.00-ԻՆ ԿԱՅԱՆԱԼԻՔ ՀԵՐԹԱԿԱՆ ՆԻՍՏԻ ՕՐԱԿԱՐԳԻ ՆԱԽԱԳԻԾ
2023,Սեպտեմբեր 19 - 2024,Սեպտեմբեր 19
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
2023,Հուլիս 19 - 2025,Հուլիս 21

ՀԱՐՑՈՒՄ

Հայտարարություն



ՀՀ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԱԼԱՎԵՐԴՈՒ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ԹԱՓՈՒՐ ՊԱՇՏՈՆՆ ԶԲԱՂԵՑՆԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՄՐՑՈՒՅԹ ԱՆՑԿԱՑՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՂ
Հեղինե Ճիճիլյան
ՀԱՅՏԱՐԱՐՎԱԾ Է
20/08/2024
ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ
05/09/2024
ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդի համայնքի ղեկավարը  հայտարարում է  մրցույթ Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի  համայնքային  ծառայության հետևյալ թափուր պաշտոններնզբաղեցնելու համար.

 

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

ՀայաստանիՀանրապետությանԼոռումարզիԱլավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմիեկամուտներիհաշվառման, հավաքագրման, գույքիկառավարման, առևտրիևսպասարկմանբաժնիառաջատարմասնագետ(ծածկագիր` 31-7 )

ՀայաստանիՀանրապետությանԼոռումարզիԱլավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմիեկամուտներիհաշվառման, հավաքագրման, գույքիկառավարման, առևտրիևսպասարկմանբաժնիառաջատարմասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.

ը) մասնակցում է համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող համայնքային և պետական սեփականություն համարվող վարձակալությամբ տրամադրված հողերի, համայնքի սեփականություն համարվող վարձակալությամբ տրամադրված գույքի հաշվառմանը, ապահովում է վարձակալական վճարների գանձումը.

թ) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

ժ) իրականացնում է համայնքի բյուջեով նախատեսված եկամուտների գանձման աշխատանքներ.

ժա) Իրականացնում է գույքահարկի և հողի հարկի հաշվառման աշխատանքներ

ժբ )վարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գույքահարկի և հողի հարկի ծրագիրը,  լիազոր մարմինների (անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի և ՃՈ ) կողմից տրամադրված տեղեկությունների  հիման վրա բազայում կատարում է համապատասխան փոփոխությունները:

 ժգ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի համաձայնությամբ կամ հանձնարարությամբ մասնակցում է համապատասխան տեղական ինքնակառավարման մարմինների և այլ կազմակերպությունների կողմից կազմակերպվող քննարկումներին և այլ միջոցառումներին: 

ժդ) անհրաժեշտության դեպքում իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:

ժե) կատարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի վճարումների մուտքագրում փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի հաշվառման և հավաքագրման միասնական տեղեկատվական համակարգից (e-community.am) տեղեկանքների տրամադրում.

ժզ) աղբահանության հաշվառման ավտոմատացված ծրագրում կատարում է աղբահանության վճար վճարողների հաշվառում, նրանց կողմից վճարված աղբահանության վճարների մուտքագրում և փոփոխում.

ի) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

 իա) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն իրկատարած աշխատանքների մասին

 իբ) մասնակցում է քաղաքացիների դիմում-բողոքների սահմանված կարգով քննարկմանը.

 իգ) բաժնի պետին է ներկայացնում իր աշխատանքային ծրագրերը.

 իդ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի հանձնարարությամբ աշխատանքներ է իրականացնում տեղական բյուջեի ոչ հարկային եկամուտների հավաքագրմանը աջակցելու ուղղությամբ.

 իե) իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով  չսահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատար մասնագետն ունի օրենքով, իրավական այլ ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետ ( ծածկագիր` 31-8 )

 

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.
  ը) առաջարկություն է ներկայացնում բաժնի պետին համայնքի տարածքում տեղական հարհարկերը, տուրքերը և վճարները չվճարող անձանց նկատմամբ oրենքով սահմանված կարգով համապատասխան միջոցներ կիրառելու համար.

թ) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

ժ) իրականացնում է համայնքի բյուջեով նախատեսված եկամուտների գանձման աշխատանքներ.

ժա) Իրականացնում է գույքահարկի և հողի հարկի հաշվառման աշխատանքներ

 ժբ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է ավագանու նիստերին ներկայացվող գույքի կառավարման ոլորտի հետ կապված հարցերի նախագծերի նախապատրաստմանը.

ժգ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է ավագանու նիստերին ներկայացվող գույքի ամենամյա պարտադիր գույքագրման փաստաթղթերի հաստատման ավագանու որոշման, Գույքի կառավարման տարեկան ծրագրի հաստատման ավագանու որոշման նախագծերի նախապատրաստմանը.

ժդ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է  համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող հողերի նպատակային օգտագործման և հողօգտագործողների կողմից հողային օրենսդրության պահանջների պահպանման վերահսկմանը

ժե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է համայնքի վարչական տարածքում տեղադրված արտաքին գովազդի մակերեսների գույքագրման և հաշվառման աշխատանքներին .

ժզ )վարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց գույքահարկի և հողի հարկի ծրագիրը,  լիազոր մարմինների (անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի և ՃՈ ) կողմից տրամադրված տեղեկությունների  հիման վրա բազայում կատարում է համապատասխան փոփոխությունները:

 ժէ) անհրաժեշտության դեպքում բաժնի պետի համաձայնությամբ կամ հանձնարարությամբ մասնակցում է համապատասխան տեղական ինքնակառավարման մարմինների և այլ կազմակերպությունների կողմից կազմակերպվող քննարկումներին և այլ միջոցառումներին: 

 ժը) անհրաժեշտության դեպքում իր լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ:

ի) կատարում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի վճարումների մուտքագրում փոխադրամիջոցների գույքահարկի և անշարժ գույքի հարկի հաշվառման և հավաքագրման միասնական տեղեկատվական համակարգից (e-community.am) տեղեկանքների տրամադրում.

իա) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

 իբ) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն

 իգ) մասնակցում է քաղաքացիների դիմում-բողոքների սահմանված կարգով քննարկմանը.

 իդ) բաժնի պետին է ներկայացնում իր աշխատանքային ծրագրերը.

 իե) իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով  չսահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատար մասնագետն ունի օրենքով, իրավական այլ ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

 

Թափուր պաշտոնի անվանումը՝

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետ ( ծածկագիր` 31-9 )

 

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետի պաշտոնիանձնագրովսահմանվածհիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը.

ա)կատարումէբաժնի պետիհանձնարարությունները` ժամանակինևպատշաճորակով.

բ) ապահովում է բաժնի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում համապատասխան փաստաթղթերը.

գ) հետևում է բաժնի պետի հանձնարարականների, համապատասխան ժամկետներում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է բաժնի պետին.

դ) իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նախապատրաստում և բաժնի պետին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.

ե) բաժնի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է բաժնի աշխատանքային ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

զ) բաժնի պետի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

է) մասնակցում է համայնքում ծանուցագրերի տրամադրման, տեղական հարկերի գանձման  աշխատանքներին.

ը) աջակցում է համայնքի տեղական տուրքերի և վճարների գանձման աշխատանքներին.

թ) մասնակցում է առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային ծառայությունների օբյեկտների հաշվառման աշխատանքներին, նախապատրաստում գործունեության կազմակերպման թույլտությունների որոշման նախագծերը.

ժ) առաջարկություն է ներկայացնում բաժնի պետին համայնքի տարածքում տեղական հարկերը, տուրքերը և վճարները չվճարող անձանց նկատմամբ oրենքով սահմանված կարգով համապատասխան միջոցներ կիրառելու համար.

 

ժա/ բաժնի պետի հանձնարարությամբ համայնքի տարածքում կատարում է ստուգումներ առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային ծառայության ոլորտների օբյեկտներում, արդյունքների մասին ներկայացնում է համապատասխան տեղեկատվություն.

 ժբ) մասնակցում է համայնքիկողմից  և համայնքային ոչ առևտրային կազմակերպությունների կողմից իրականացվողծառայություններիդիմացկատարվողվճարներիդրույքաչափերիվերաբերյալորոշմաննախագծի նախապատրաստմանը
 ժգ)
մասնակցում է համայնքի առևտրի, հանրային սննդի և կենցաղային                                              ծառայությունների օբյեկտների հաշվառման աշխատանքներին, նախապատրաստում      գործունեության կազմակերպման թույլտվությունների որոշման նախագծերը.

ժդ)   բաժնի պետի հանձնարարությամբ պատրաստում և իրավաբանական ու ֆիզիկական անձանց է տրամադրում հարկային պարտավորությունների կատարման վերաբերյալ ծանուցագրեր.

Ժե) մասնակցում  է գովազդային վահանակների օգատագործման գործընթացի իրականացման և կարգավորման աշխատանքներին  .

ժզ/ բաժնիպետիհանձնարարությամբմասնակցումէբաժնիաշխատանքայինծրագրերիմշակմանը.

ժէ) իրականացնում է ՀԿՏՀ ծրագրում (համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ) անհրաժեշտ տեղեկատվության գրանցում.

ի) բաժնի պետին կիսամյակը մեկ ներկայացնում է հաշվետվություն իր կատարած աշխատանքների մասին.

իա) իրականացնում  է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազորություններ:

Առաջատարմասնագետնունիօրենքով, այլիրավականակտերովնախատեսվածայլիրավունքներևկրումէայդակտերովնախատեսվածպարտականություններ:

Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Ալավերդու  համայնքապետարանի աշխատակազմի եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման, գույքի կառավարման, առևտրի և սպասարկման բաժնի առաջատար մասնագետիպաշտոննզբաղեցնելուհամար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջները.

 

-  ունիառնվազն միջնակարգկրթություն,

- ունի իր լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի, «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Համայնքային ծառայության մասին», «Հանրային ծառայության մասին»,«Հարկերի մասին», «Գույքահարկի մասին» «Հողի հարկի մասին» և «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքների, բաժնի կանոնակարգի և իր լիազորությունների հետ կապված իրավական այլ ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն:

գ) տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը:

դ) ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն:

ե)տիրապետումէռուսերենին (ազատ):

Փաստաթղթերի ներկայացման վերջնաժամկետը՝ 2024 թվականի սեպտեմբերի 05-ը : 

Մրցույթն սկսելու օրը, ժամը և վայրը՝ մրցույթը կկայանա 2024 թվականի սեպտեմբերի 20-ին՝ ժամը 11:00-ին, ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու համայնքապետարանի շենքում (հասցե՝ ՀՀ Լոռու մարզ, համայնք Ալավերդի, ԶորավարԱնդրանիկիփողոց, 8/1):

Նշված թափուր պաշտոնի համար փաստաթղթերի ներկայացման վայրը՝ ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու համայնքապետարանի աշխատակազմ  (հասցե՝ՀՀԼոռումարզ, համայնքԱլավերդի, ԶորավարԱնդրանիկիփողոց, 8/1 , հեռախոս՝ 0253 2 41 00 ) կամԼոռու մարզպետիաշխատակազիՏարածքայինկառավարմանևտեղականինքնակառավարմանհարցերիվարչություն (հասցե՝ՀՀԼոռումարզ, քաղաք Վանաձոր, Հայքի հրապարակ, հեռախոս՝ 0322 4-09-27), ժամը 10:00-ից 18:00, բացիշաբաթևկիրակիօրերից: 

Դիմող ՀՀ քաղաքացիները և ՀՀ-ում փախստականիկարգավիճակունեցողանձինքմրցույթինմասնակելուհամարպետքէներկայացնենհետևյալփաստաթղթերը՝

ա)գրավոր դիմում (տրվում է հանձնաժողովի անունով)՝ լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

բ) համայնքային ծառայության տվյալ պաշտոնի անձնագրով այդ պաշտոնն զբաղեցնելու համար քաղաքացու մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետմանը ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի` դիպլոմի (ների), վկայականի (ների), աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել տեղեկանք համապատասխան մարմնից) պատճենները` բնօրինակների հետ միասին.

գ) հայտարարություն այն մասին, որ ինքը չի տառապում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2019 թվականի փետրվարի 15-ի թիվ 98-Ն որոշմամբ հաստատված ցանկում ընդգրկված հիվանդություններից որևէ մեկով, լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

դ) հայտարարություն այն մասին, որը ինքը դատական կարգով չի ճանաչվել անգործունակ կամ սահմանափակ գործունակ, լրացվում է փաստաթղթերը ներկայացնելիս.

ե) «Համայնքային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 12–րդ հոդվածի «ե» կետի պահանջը բավարարելու նպատակով արական սեռի անձինք ներկայացնում են նաև զինգրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի պատճենները կամ համապատասխան տեղեկանք.

զ) մեկ լուսանկար (3x4 չափսի).

է) անձնագրի պատճենը:

   Փաստաթղթերը ներկայացվում են անձամբ:

Ներկայացվող   փաստաթղթերի  պատճենների հետ միասին անհրաժեշտ է ներկայացնել նաև դրանց բնօրինակները:   Ներկայացված փաստաթղթերի պատճենները ետ չեն վերադարձվում:

Բոլորը
ԱԼԱՎԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ 2023թ. ՀՈՒLԻՍԻ 28-Ի ԱՐՏԱՀԵՐԹ ՆԻՍՏ
ԱԼԱՎԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ 2023թ. ՀՈՒՆԻՍԻ 22-Ի ՀԵՐ
ԱԼԱՎԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ 2023թ. ՄԱՅԻՍԻ 17-Ի ՀԵՐԹ
ԱԼԱՎԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ 2023 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 18-
ԱԼԱՎԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՎԱԳԱՆՈՒ 2023 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 17-Ի
Ալավերդի համայնքի 26.05.2022թ.-ի ավագանու հերթական
Ալավերդի համայնքի 31.03.2022թ.-ի ավագանու հերթական
Ալավերդի համայնքի 23.02.2022թ.-ի ավագանու հերթական
Ալավերդի համայնքի 11.02.2022թ.-ի ավագանու արտահերթ
Ալավերդի համայնքի ավագանու արտահերթ 05.10.2018թ. ն
Ալավերդի համայնքի ավագանու արտահերթ 19.09.2018թ. ն
Ալավերդի համայնքի ավագանու 30.08.2018թ. նիստ
Ալավերդի համայնքի ավագանու արտահերթ 16.08.2018թ. ն
Ալավերդի համայնքի ավագանու 26.07.2018թ. նիստ
Ալավերդի համայնքի ավագանու արտահերթ 08.06.2018թ. ն
Ալավերդի համայնքի ավագանու 31.05.2018թ. նիստ
Ալավերդի համայնքի ավագանու 31.10.2022 թ նիստ
Ալավերդի համայնքի ավագանու արտահերթ 12.04.2018թ. ն
Ալավերդի համայնքի ավագանու 29.03.2018թ. նիստ
Ալավերդի համայնքի ավագանու 22.02.2018թ. նիստ
Ալավերդի համայնքի ավագանու 25.01.2018թ. նիստ
Ալավերդի համայնքի ավագանու 25.12.2018թ. նիստ
Ալավերդի համայնքի 12.07.2021թ.-ի ավագանու արտահերթ
Ալավերդի համայնքի 29.07.2021թ.-ի ավագանու հերթական
Ալավերդի համայնքի 07.09.2021թ.-ի ավագանու նիստ
Ալավերդի համայնքի 03.12.2021թ.-ի ավագանու արտահերթ
Ալավերդի համայնքի ավագանու 15.02.2023 թվականի հերթ
ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
ՀՀ Լոռու մարզ, ք.Ալավերդի, Զ.Անդրանիկի 8/1
(0253) 2-41-00
alaverdimunicipality@gmail.com
Պաշտոնական էլ. փոստ` 53764670@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2024 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԱԼԱՎԵՐԴՈՒ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄ ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՉԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՐԿ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 2090
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner