Աշխատանքի ընդունման հայտարարություն
ՀՀ Լոռու մարզի Ալավերդու համայնքապետարանն աշխատանքի է հրավիրում գնումների համակարգողի
Հաստիքը՝ Գնումների համակարգող
Աշխատանքի վայր՝ Ալավերդու համայնքապետարան
Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույքով
Պահանջվող որակավորումներ և հմտություններ՝
• Բարձրագույն կրթություն
• ՀՀ «Գնումների մասին» օրենքի և ՀՀ կառավարության 2017 թ․ թիվ 526-Ն որոշմամբ սահմանված «Գնումների գործընթացի կազմակերպման կարգի» գերազանց իմացություն
• Մրցույթների կազմակերպման կարողություն՝ ինչպես թղթային, այնպես էլ էլեկտրոնային տարբերակներով
• Էլեկտրոնային գնումների համակարգերում (armeps.am, eauction.armeps.am, gnumner.am) աշխատելու փորձառություն
• Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն, անգլերենի միջին իմացություն
• Համակարգչային ծրագրերի՝ MS Office լավ տիրապետում
• Կազմակերպչական, վերլուծական, ինչպես նաև տրամաբանական մտածողության հմտություն
• Թիմում աշխատելու կարողություն, նախաձեռնողականություն և պատասխանատվություն
• համայնքային ծառայության կամ պետական ծառայության պաշտոններում առնվազն երկու տարվա ստաժ կամ վերջին երեք տարվա ընթացքում քաղաքական կամ հայեցողական կամ քաղաքացիական պաշտոններում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ կամ վերջին ութ տարվա ընթացքում համայնքի ավագանու անդամի աշխատանքային գործունեության առնվազն երկու տարվա փորձ կամ առնվազն երեք տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ
Դիմելու կարգը՝
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց փաստաթղթերը alaverdimunicipality@gmail.com էլ․ հասցեին կամ ներկայացնել անձամբ՝ Ալավերդու համայնքապետարան։
Լրացուցիչ տեղեկությունների համար զանգահարել՝ 0253 2 41 00